dimecres, 11 de juliol del 2007

sostenibilitat

Molts dels amics polítics i periodistes, que m'han conegut i que conec, m'han anat fent un retret: que no parlo de política en els meus escrits blogaires. Potser, ara que puc pensar en termes més polítics i potser per sortir de l'abrumadora realitat de les institucions he de trobar un lloc on expressar les meves opinions. Potser el millor és començar a parlar de SOSTENIBILITAT.

He d'expressar que vas als llocs, per aplicar polítiques i acabes aprenent tot allò que necessites per construir un mon millor:

Fa escasament un mes, que tot i el meu compromís polític, no podia pensar que podria estar parlant a aquestes alçades de l'any de sostenibilitat, de solidaritat i de tot allò vincula la llibertat de les persones amb el respecte a la Terra, a la justícia social i a la igualtat econòmica.

Aquest és el camí que cal emprendre. Aquest és el camí que han de seguir les polítiques que apliquem als ajuntaments, diputacions, i a totes les entitats i institucions on podem exercir algun tipus d'influència.

Aquest és el camí de la nova política, orientada a l'igualitarisme social i al respecte per la natura. Una societat més justa ha de respectar tot allò que l'envolta